Moskova`da turkiye`de oldugu gibi yogurt yok malesef yogurda benzer seyler var bazi yerlerde katik adinda yogurtta satiliyor ama minicik kaselerde:) cok yogurt tuketen bir aile olarak biz onlardan almiyoruz ben kendi yogurdumu kendim yapiyorum :) marifetli oldugumu dusunen arkadaslara hemen soyliyim 2 yildir yogurt yapiyorum ve 3 bilemedin 5 aydir yogurt kivamini yakalayabildim :) ya ne zor ismis meger tutturmak :) baslarda sutun sicakligini ayarlayamazdim ve genelde yogurdum krema kivaminda olurdu :) ha birde sutlerin yag oranlari var tabi buda yogurdu etkiliyor... ama artik cok sukur yogurdum super oluyor masallah diyim :) sanirim turkiye`ye donuncede yogurdumu kendim mayalamaya devam edicem :) minik sumeyye`m icinde daha saglikli oluyor. tavsiyem kendi yogurdunuzu kendiniz yapin hem saglik acisindan hem lezzet acisindan... 

 Malzemeler:

 2 kutu 3,2 lik sut
1 kutu 6 lik sut

1 kutu aktiva veya 3 corba kasigi normal yogurt (maya olarak)

                                                                                                                                                                    Sutumuzu tercihen emaye veya celik tencerede ilitiyoruz...serce parmagimizla sicaklik kontrolu yapabiliriz :) parmagimiz yanmayacak kadar sicak olmasi kafidir.

sutu
 Aktivayi corba kasigiyla tencereye ekleyip hafifce karistiriyoruz.
 Tenceremizin kapagini kapatip masa ortusuyle sariyoruz. hepsi buuu :) bekleme suresine gelinceee ben yatmadan mayaliyorum sabah kalkinca dolaba koyuyorum o gun aksama kadar dolapda durunca kivami mukemmel oluyor...tencereden alirken sadece bir kiyisindan degil her tarafdan esit alirsaniz yogurdunuz sulanmaz. afiyet olsun :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Son Eklenen İcerikler