Şişkosunuz ve kilolarınızla barışık degilmisiniz? tok oldugunuz halde yemek mı ıstıyorsunuz? o zaman bu yazı sizin icin dikkatlice okuyun:).Diyet yaparken amaç, metabolizmanıza uygun ölçüde kalorili yiyeceklerle beslenmektir. Yeme isteği de tam bu devrede ortaya çıkar. Gözünüzün önünden tatlılar, pizzalar, bol soslu makarnalar geçebilir. 
Yeme İsteğiyle Başa Çıkmanın Yolları

Pratik yöntemlerle yeme isteğinizin önüne geçebilirsiniz. 
Bir şeyler atıştırmak istediğinizde hemen kalkıp dişlerinizi ve dilinizi fırçalayın. Ağzınızdaki bu taze tat yeme isteğini azaltacaktır. 
Açlık hissi kaybolana kadar kendinize yeni uğraşlar bulun. Yürüyüşe çıkın, arkadaşlarınızı arayın, duşa alın ama asla mutfağa gidip buzdolabından yiyecek çıkarmayın. 
Midenize aslında tok olduğu sinyalini göndermek için limonlu su için. Bu hem yeme isteğinizi azaltır hem de vücudunuzu toksinlerden arındırır. 
Yeme isteğiniz gerçekten başa çıkılamaz bir noktaya geldiyse ince bir dilim kepekli ekmek yiyin. Uzun süreli tokluk hissi yaratacaktır. 

İhtiyacınız olan yemek değil dinlenmek olabilir. Zihninizi rahatlatmak için bir süre uzanıp, dinlenin.

son olarakta yemek bloglarindan uzak durun ozellikle akşam ve gece saatlerinde:))


5 yorum:

Doyumluk.... dedi ki...

Hem okudum hemde kendimden bir şeyler ardım.Çok doğru noktalar gerçekten.sevgiler...

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

evet özellikle de son şık çok doğru..insanın yiyesi yoksa da baştan çıkıyor blogları gezerken:))

tasarım mekani dedi ki...

son yazdigin cok dogru... gec saatlerde yemek bloglarina bakmamam lazim cunkuuuuuu canimmm mutfaga gitmek istiyor:))) sevgiler, medinem

Büşra baykal dedi ki...

:)))

*kelebek* dedi ki...

merhaba *kelebek*ziyaretine geldi ve bloğunu çok beğendi.şablonunda çok güzel ..artık hergün sendeyim takiptesin..ayrıca yemek bloglarını çokkkseviyorum ve vazgeçemem ama limonlu suyu deneyeceğim..

Yorum Gönder

Son Eklenen İcerikler